wtorek, 18 listopada 2014

Sesja z Juliet.


        Hej na początku chce was wszystkich przeprosić za swoją nieobecność, ale już niedługo koniec semestru a ja już ide do gimnazjum, więc wszystko kręci się wokół ocen. To smutne że to ostatni rok z moją klasą a ja cały wolny czas spędzam nad książkami lub komputerem. Dlatego każdy weekend staram sie spędzić w miare aktywnie.
        Tym razem wybrałam się na sesje z Juliet. Oczywiście spóźniłyśmy się na autobus i to nie raz XD.Naszczęście za trzecim razem udało się nam zdążyć. W autobusie również się nie nudziłyśmy, a dlaczego to może lepiej żebym wam nie mówiła.
        Gdy nareszcie dotarłyśmy na miejsce zaczęłyśmy szukać dobrego miejsca na rozpoczęcie sesji. Nasz wybór padł na drzewo stojące na skraju rzeki. Szkoda tylko że tak jak większość drzew nie zmienił jeszcze barwy. Nie wiem jak wy ale ja uwielbiam ten jesienny klimat i te bordowe, pomarańczowe i żółte liście. Skoda tylko, że coraz częściej pada i jest coraz zimniej. No, ale wracając do tematu... kiedy znudziło nam się drzewo (a troche to trwało) przeszłyśmy na most. Niestety trudno się tam było ustawić gdyż za nami widać było siłownie. Następnym miejscem był stolik do gry w szachy (nic dodać nic ująć XD). Następnie udało nam sie znaleźć "idealną" ławke. Naprawde nie wyobrażacie sobie jak trudno znaleźć ładną i czystą ławke i jeszcze żeby była dobrym miejscem di wobienia zdjęć to naprawde trudna sztuka. Nastały ciężkie czasy. Myśle, że nasztch następnych miejsc nie będe opisywać, ale poprostu je wymienie:
     *jakiś dziwny pomnik
     *gigantyczne drzewo
     *oraz pod mostem XD
Po tym czasie było nam już zimno, wię postanowiłyśmy  kończyć.
        Ja jednak nie wracałam do domu jechałam na zakupy do galerii. Musze przyznać, że były udane , ale bardzo męczące. Gdy wróciłam do domu jedyne o czym marzyłam był to koc, książka i herbata. Tak zakończyła się moja sobota. W komentarzach możecie napisać jak miną wasz weekend
         Dobra teraz pora na zdjęcia z sesjii



     



M
Mam nadzieję, że post się spodobał i trzymajcie się ciepło szczegòlnie teraz w te zimne jesienne wieczory. Zachęcam również do odwiedzenia bloga Juliet ^^
                                                                                                                              Gosia

3 komentarze:

  1. No i widzisz jakie ładne zdjęcia masz dzięki mnie?:3
    świetny post, czekam na więcej ♥

    julia-juliett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. To kolorowe z listkiem jest świetne. Śliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorowe zdjęcie jest najlepsze - ten niebieski kolor oczu mnie powala! :)
    Obserwuję i liczę na uczciwy rewanż
    paulan01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń